로고

다온테마
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    кинестетикалық қабылдауды дамыту қмж - танымдық әрекетін түзету сабақ …

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Tami Borchgrevi…
    댓글 0건 조회 6회 작성일 24-09-06 07:14

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=кинестетикалық+қабылдауды+дамыту+қмж+танымдық+әрекетін+түзету+сабақ+жоспары
     
     
    кинестетикалық қабылдауды дамыту қмж - танымдық әрекетін түзету сабақ жоспары [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Редакциямен байланыс. +7 (771)- Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар атты Сабақ жоспары, пәні Логопед, дефектолог. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. 2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту. 4.2.2.1 елестететін заттармен әрекет ету; 1. 13.10. 3. Зерде аясын дамыту. 3.1 Жады мен ойлауды дамыту. 4.3.1.1 таңбалар. Танымдық әрекетін дамыту [2]. Арнайы әдебиетті сабақ жоспары жасалады. Сабақтың мақсатты бағыты білім алушылардың оқу- танымдық және оқу-практикалық іс. ҚМЖ 4 кл Таным 5 ҚМЖ түзету Танымдық әрекетін дамыту. Урок в цифровом формате. Жеке түзету сабақ жоспары. Түзету бағдарлама: «Қатынас» саласы.Тіл дамыту. Жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру,өзінің есімін және тегін білуге уйрету. Жауапкершілікке, ұқыптылыққа. Артқа қайту Материалдар «Ойын арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық әрекетін дамыту». Республикалық олимпиадаларға. тіркеліп үлгеріңіз! Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған. Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту. Мақсаттары: 2.1.1. 2. дыбыстар санын есту арқылы ажырату: біреу–көп; музыкалық ойыншықтарда ойнап шығару. Түзету білімдік: Ырғақты. Мақсаты: Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, логикалық және логикалық емес ассоциялық дағдыларын дамыту, нақты есте сақтауларын, жылдам шешім қабылдауды дамыту. ҚМЖ.Түзете-дамыту. Материал туралы қысқаша түсінік. Түзете -дамыту пәні боиынша. Авторы: Муратбаева Шаттык Сабитовна. Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат. Кинестетикалық қабылдауды дамыту қмж, танымдық әрекетін түзету сабақ жоспары Бастауыш сынып оқушыларының танымдық әрекеттерін Осы сабақ барысында оқушылардың іс-әрекетін қамтамасыз етілетін: оқыту, тәрбиелеу және. Мақсаты: Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, логикалық және логикалық емес ассоциялық дағдыларын дамыту, нақты есте сақтауларын, жылдам шешім қабылдауды дамыту.

    көк тамырдан қан алу, вакуумды жүйе көмегімен веналық қанды алу бизнес жоспардың мақсаты, бизнес жоспар дайын скачать шет тілін оқыту әдістемесі, ағылшын тілін оқыту әдістемесі туризм грант қанша 2025, туризм маманы грант phd в казахстане, ученые степени по возрастанию в казахстане шетелге шығатын қр азаматтары үшін жадынама, шетел азаматтары жұмысқа қабылдау отыз үшінші қара сөз тәрбиелік мәні, отыз екінші қара сөз тәрбиелік мәні бизнес-жоспар: қажеттілігі мен маңызы қандай, бизнес жоспардың негізгі үш мақсаты қандай

    дүние қалай етсең табылады әңгімесі - дүние қалай етсең табылады талдау [Читать далее...]

    Білімділік: Оқушыларды Ыбырай Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады? өлеңі туралы түсінікберу, әңгіменің идеялық мазмұнына талдау. Сабақ тақырыбы. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес. Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына. Сабақ жоспары жаңа әдіс тәсілдерді тиімді қолдана отырып жүйелі түрде құрылған. Оқушылар үшін мәтінді оқып, мазмұнын түсіну, сюжеті мен композициялық. Еңбек етуден ерінген адам қандай болатынын аңғарады. Оқыту нәтижелері: Жазушы туралы біледі, Әңгіме мазмұнымен танысады, өмірмен байланыстырады,. Жаңа сабақ тақырыбы: Дүние қалай етсең табылады? әңгімесі. ІІ Түсіну (топтық жұмыс) І топ: Жоспарлау (әңгіме мазмұнына жоспар құру) ІІ топ: мінездеу. Білімділік: Оқушыларды Ыбырай Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады? өлеңі туралы түсінікберу, әңгіменің идеялық мазмұнына талдау. Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?"әңгімесі атты Ашық сабақ, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды Ыбырай Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады? өлеңі туралы түсінікберу, әңгіменің идеялық мазмұнына талдау, оқушыларға ойландыратын сауал. Сонда әрдайым жолымда бір Антон деген тіленші отырып, қайыр сұрап алып жүруші еді. Бір күш тағы сол жолмен келе жатып, бір орта бойлы арықтау кісіге ұшырасып. Subscribed. 40. 7.1K views 3 years ago 10 класс. Тема урока: Ыбырай Алтынсариннің «Дүние қалай етсең, табылады?» әңгімесі // С. Сабақ тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесі. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. 5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын. Білімділік: Оқушыларға тапсырмалар арқылы Ыбырай Алтынсаринның «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі туралы меңгерту. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетімен ізденісін қалыптастырып, тез. Дүние қалай етсең табылады? Мамбеталина Дина Агалбаевна. Ақтөбе облысы. Қандыағаш қаласы. КСШ №4 г.Кандыагаш. Қазақ әдебиеті. Сынып.

    внук назарбаева кнб ілияс жансүгіров поэзиясы, ілияс жансүгіров кім сауатты жазуға үйрету тапсырмалары, оқушыларды сауатты жазуға дағдыландыру баяндама жазғы демалыста балаға жұмыс істеуге бола ма, онлайн жұмыс 12 жас
    100 кітап тізімі
    химияның даму тарихы
    summative assessment for 6 grade drama and comedy
    бесеудің хаты толық нұсқасы оқу
    сыйлық сыйлаудың мәдениеті

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ сүйінбай аронұлы жақсы мен жаман ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.