로고

다온테마
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    айқын мағынасы - қазақша есімдер ұлға

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Mauricio
    댓글 0건 조회 2회 작성일 24-09-19 06:11

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=айқын+мағынасы+қазақша+есімдер+ұлға
     
     
    айқын мағынасы - қазақша есімдер ұлға [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=элантра+шымкент+тойота+королла+шымкент
     
     
    элантра шымкент - тойота королла шымкент [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=done+for+me+текст+dance+monkey+на+русском
     
     
    done for me текст - dance monkey на русском [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=төрт+түлігім+ырысым+сынып+сағаты+төрт+түлік+біздің+байлығымыз+эссе
     
     
    төрт түлігім ырысым сынып сағаты - төрт түлік біздің байлығымыз эссе [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=шаршы+тех+карта+шаршы+үлкен+кіші+тех+карта
     
     
    шаршы тех карта - шаршы үлкен кіші тех карта [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=төменгі+сөреден+жүгіру+техникасы+100м+жүгіру
     
     
    төменгі сөреден жүгіру техникасы - 100м жүгіру [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    Сол жақта – оң жақта». Мақсаты: таңертең (таң) – тәулік бөлігімен таныстыру. Сөздікпен жұмыс: Шаршы. Іс-әрекет кезеңі: Тәрбиешінің іс-әрекеті Содан кейін нүкте бойынша. үлкен шаршыны (тіктөртбұрыш) көк. қарындашпен, ал кішкентай шаршыны. (тіктөртбұрыш) көк қарындашпен бастырып. Суреттегі және өзіне тікелей байланысты орналасқан кеңістіктегі заттар туралы ұғым қалыптастыру, атап көрсету және ажырату (алыс-жақын). Міндеттері: заттардың кеңістікте орналасуын ажырату және атау арқылы көру қабілетін дамыту.Төменгі сөреде тұру. 2. Төменгі сөреден шығу. 3. Ара қашықтық бойы жүгіру. 4. Мәреден өту. Жүгірер алдында жерге бір тізерлеп екі қолын сөре сызығына тіреп отырады. Осы жағдайды төменгі сөрелік қалып деп атайды. Екі топқа бөліп екі оқушыдан төменгі сөреден 100 метрге жүгіруді орындау. Эстафеталық ойындар ж. л. элементтерімен Оқушылардың мұқият тыңдауына назар аудару. Күшті деп есептеген аяғын артқа қоюын қадағалау. Сабақ мақсаты: Жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін менгере алады. Шағын допты алысқа лақтыру. Шағын допты алысқа лақтыру. Дене шынықтыру. Төменгі сөреде тұру. 2. Төменгі сөреден шығу. 3. Ара қашықтық бойы жүгіру. 4. Мәреден өту. Жүгірер алдында жерге бір тізерлеп екі қолын сөре сызығына тіреп отырады. Осы жағдайды төменгі сөрелік қалып деп атайды. Дайындал деген бұйрық берілгенде жүгіруші артқы тізесі мен денесін сәл көтеріп, ауыз арқылы тез әрі терең тыныс алады. Төменгі сөреден барынша жылдамдықпен 100м жүгіру. Унтаев Ж. Қ. Жеңіл атлетика. Төменгі сөреден барынша. Орташа қашықтыққа 1500, 2000, 3000 м жүгіру және 3000 м кедергілі қашықтыққа жүгіру жатады. Ұзақ қашықтыққа — 5000, 1 комнатная квартира в шымкенте аренда долгосрочно 10000, 20000, аналитикалық химияның қазіргі заманғы ролі орны 42 шақырым 192 м марафондық қашықтық және 50 шақырым кросс (дала жарысы) жатады. 10. 100 метрге жүгіру. 100 метрге жүгіру төрт кезеңнен тұрады: 1. Төменгі сөреде тұру. 2. Төменгі сөреден шығу. 3. Ара қашықтық бойы жүгіру. 4. Мәреден өту. • «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. • «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. • «Жүгір» деген бұйрықта аяқ -қолды тез-тез қимылдатып, 20 метрге дейін аяқты жиі-жиі басып, қарқын алғанша жүгіріп, сөйлеу қабілеті бұзылған балалар презентация қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп, мәре сызығын кесіп өту қажет. 11. Сөреден шығу. 12. Жүгіру кезіндегі қауіпсіздік ережелері. 60 м ; -100 м; -200 м Орта қашықтықтар -800 м ; -1500 м; -2000 м; -3000 м; Алыс қашықтықтар -5000 м ; -10000 м; -20000 м ; -30000 м. Ерлердің жүгіретін қашықтықтары 100 м; 200 м ; 400 м; 800 м; 1500 м; 3000 м; 5000 м; 10000 м; 20000 м. Кедергілер арқылы жүгіру қашықтықтары 110 м ; 200 м ; 400 м. Жүгірудің эстафеталық түрінің қашықтықтары. 1) Төменгі және жоғарғы сөреден жүгіру техникасын жетік меңгерту арқылы икемдік, тұтас қозғалыстың үйлесімділігін қалыптастыру. 2) Оқушының шапшаңдық, шыдамдылық қасиеттерін дамыту 3) Адамгершілікке, төзімділікке тәрбиелеу. Сабақтың міндеті: а) Дене қызметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. ә) Жеке тұлғаны үйлесімді дамыту.
    сен болмасаң текст
    ?алада?ы ?ыс?ы е?бек т?рлер?
    сабаққа қатысу мақсатым
    ұлт туралы нақыл сөз
    қазақстандағы соңғы жаңалықтар

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ жалғыз поэмасы текст ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.