로고

다온테마
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    мұғалім деген кім эссе - мұғалім туралы эссе

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Darcy Buckingha…
    댓글 0건 조회 34회 작성일 24-09-19 17:00

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=мұғалім+деген+кім+эссе+мұғалім+туралы+эссе
     
     
    мұғалім деген кім эссе - мұғалім туралы эссе [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=оқыту+процесінің+әдіснамалық+негіздері+оқыту+процесінің+мәні
     
     
    оқыту процесінің әдіснамалық негіздері - оқыту процесінің мәні [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=баланың+мұрнынан+су+ақса+баланың+мұрын+бітелуін+емдеу+жолдары
     
     
    баланың мұрнынан су ақса - баланың мұрын бітелуін емдеу жолдары [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=желдің+дауысы+скачать+кейде+ойланам+қару+жарақ+remix+скачать
     
     
    желдің дауысы скачать - кейде ойланам қару жарақ remix скачать [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=динамометр+7+класс+физика+7+класс+темы
     
     
    динамометр 7 класс - физика 7 класс темы [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=айша+ғалымбаева+шығармашылығы+айша+галимбаева+реферат
     
     
    айша ғалымбаева шығармашылығы - айша галимбаева реферат [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    позиция на казахском языке, позиция перевод сынып жетекші іс-әрекетінің педагогикалық моделі посудомоечная машина hansa zwm 536 wh инструкция, настольная посудомоечная машина hansa отзывыОқыту мазмұны-мемлекет арнайы таңдап анықтаған белгілі са-лада жұмыс істеу үшін қажетті адамзат тәжірибесінің бөлшегі. Ол – оқытудың нәтижесі бола алатын білім, білік, дағды, тұлғалық қасиет-тер жиынтығы. Оқыту мазмұны дидактикалық талаптар негізінде қай сыныпта, қандай көлемде, қандай пәндер оқытылуы керектігін белгілейді. Ұлт-тық және жалпы адамзаттық мәдениетке байланысты да оқу мазмұ-нында ерекшеліктер болады. Қазіргі кезде дүниежүзі бойынша оқу мазмұны адамиландандыру, компьютерлендіру, кіріктендіру, тұлғалық да-му ережелеріне негізделеді. 2. Оқытудыңтәрбиелік қызметі-оқыту барысында тәрбие-нің мақсаты, міндеттері, мазмұны, тәсілдері анықталады. Оқыту процесінің әдіснамалық негізін объективті дүниені танудың арнайы түрін және ғылымның танымын бейнелейтін, оқушылардың іс-әрекеттерінде оқуды салыстыру арқылы түсіндіруте болады. Қазіргі таңдағы оқыту процесінің мәні ІІ. Қазіргі таңдағы оқыту процесіндегі жалпы мәселелер Оқытудың әдіснамалық негіздері. Оқытудың жалпы ұйымдасуын формалары мен әдістерін. Оқыту мазмұны-мемлекет арнайы таңдап анықтаған белгілі са-лада жұмыс істеу үшін қажетті адамзат тәжірибесінің бөлшегі. Ол – оқытудың нәтижесі бола алатын білім, білік, дағды, тұлғалық қасиет-тер жиынтығы. Оқыту мазмұны дидактикалық талаптар негізінде қай сыныпта, қандай көлемде, қандай пәндер оқытылуы керектігін белгілейді. Ұлт-тық және жалпы адамзаттық мәдениетке байланысты да оқу мазмұ-нында ерекшеліктер болады. Қазіргі кезде дүниежүзі бойынша оқу мазмұны адамиландандыру, компьютерлендіру, кіріктендіру, тұлғалық да-му ережелеріне негізделеді. 2. Оқытудыңтәрбиелік қызметі-оқыту барысында тәрбие-нің мақсаты, міндеттері, мазмұны, тәсілдері анықталады. Педагогика» оқу пәні ретінде бұрыннан бері оқытылып келеді. Оқытудың әдіснамалық, теориялық, әдістемелік негіздері анық және толық меңгерілген. Педагогиканы оқытудың әдістемесін оқу пәні ретінде оқыту көбінде эмпирикалық ыңғайға негізделген. Педагогиканың оқу пәні ретінде қалыптасуы мен әдістемелік жүйенің қалыптасу үдерісі қатар жүргендіктен, педагогиканы оқыту әдістемесі әлі жеке тұтас жүйе бола қойған жоқ. Айта кеткен жөн, педагогиканы оқытушылардың тәжірибесі және жоғары мектептегі дидактика саласындағы жекелей түрдегі ғылыми зерттеулер педагогиканы оқыту әдістемесіндегі теориялық ұстанымдар, қағидалар, ережелер мен ұсыныстарды жүйелеуге мүмкіндік берді. Педагогиканы оқыту. Айша Ғарифқызы Ғалымбаева (, Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы, Алматы) қазақ кескіндемешісі және кино суретшісі, Қазақстан халық суретшісі (1967), Қазақстанның еңбек сіңірген өнер қайраткері (1961), Қазақ қыздарының арасынан шыққан алғашқы суретші. Мазмұны 1 Өмірбаяны 2 Шығармашылығы. Айша Гарифовна Галимбаева (каз. Айша Ғарифқызы Ғалымбаева; г., станица Надеждинская, Пржевальский уезд, Семиреченская область, Российская республика — г., Алма-Ата, Республика Казахстан[1]) — советская и казахская художница кино и живописец. Заслуженный деятель искусств Казахской ССР (1961). Народный художник Казахской ССР (1967). Литература. Рыбакова И. Айша Галимбаева: (Нар. художник Каз. ССР) И. А. Рыбакова. — М. Советский художник, 1970. — 91 с. Примечания. ↑ В Алматы скончалась художница Айша Галимбаева // Казинформ. Айша ғалымбаева шығармашылығы, айша галимбаева реферат Айша Ғарифқызы Ғалымбаева Ұлы Октябрь мен түйедей құрдас. Можно заняться сбором натурного материала сразу после выбора сюжета или выполнить эту работу после первого эскиза композиции. Айша Ғалымбаеваның Қозы Көрпеш- Баян Сұлу (1954), Шабандоз қыз (1955), Бұл Шұғылада болған еді (1951)фильмдеріне жасалған эскиздерінен, Г. Разиеваның портреті (1952), Халық таланттары! (1957) халық шебері Б.Бәсенованың портреті (1958) сияқты алғашқы шығармаларының өзінен-ақ суретші дарынының даралығы айқын танылды, оның тақырыптық және образдық мұраттары бірден байқалды. А.Ғалымбаева творчествосының өзекті арқауы- қазақ әйелінің образы. Айша Ғарифқызы Ғалымбаева; г., станица Надеждинская, Пржевальский уезд, Семиреченская область, Российская республика — г., Алма-Ата, Республика Казахстан.
    орындалған арман спандияр көбеев
    әйтеке бидің өмірі
    мұқағали мақатаев әдеби кеш сценарий
    алтын күз сценарий балабақша ортаңғы топ
    каныш сатпаев краткая биография

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ enbek.kz работа ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.